• Home
  • Donderdagen
  • Leesvoer
  • Digitale Donderdag
  • Waar
  • Contact
  • De social media aanpak van Carlton Ambassador Hotel The Hague

    Carlton Ambassador Hotel The Hague, gelegen in het rustige Mesdagkwartier aan de statige Sophialaan, kreeg in september 2010 opeens nationale bekendheid, toen zij de journalisten, die voor het Hilton wachtten op de uitslag van het CDA formatie overleg, via twitter gratis koffie aanboden. Ze haalden zelfs de krant ermee.

    Op de 3e Digitale Donderdag op 26 mei vertellen Arwin Paulides (General Manager) en Martijn Meindersma (ex-barman) over de social media aanpak van Carlton Ambassador Hotel The Hague.
    Hoe benut Calton Ambassador The Hague de mogelijkheden van social media?

    Lees verder …

    Verslag van de presentatie van Debora de Laaf

     

    Tijdens de Digitale Donderdag van 31 maart heeft Debora de Laaf van Aegon gesproken over social media en de impact ervan op de externe communicatie van de organisatie.

    In 2008 werd Aegon opgeschrikt door toedoen van een Twitter account dat zich voordeed als Aegon. De negatieve berichtgeving en de impact ervan was aanleiding tot de incorporatie van social media in de mediamiddelen mix door Aegon. En Aegon leerde snel verder.

     

    De presentatie van Debora was doorspekt met argumenten waarom het ook voor een organisatie als Aegon belangrijk is om aanwezig te zijn op sociale netwerken zoals Facebook, Twitter, LinkedIn en Youtube.

     

    Lees verder …

    Verslag van de Presentatie van Harry Wientjens


    Tijdens de Digitale Donderdag van 31 maart heeft Harry Wientjens van Rabobank Den Haag en Omgeving gesproken over het recent geïntroduceerde ‘virtueel kantoor’. Dit virtueel kantoor is voor de medewerkers nog wel een fysiek kantoor, maar voor de klanten via internet benaderbaar op werkdagen van 08.00 tot 20.00 en in het weekend van 09.00 tot 14.00.

     

     

    Lees verder …

    Harry Wientjens van Rabobank Den Haag en omgeving spreekt op Digitale Donderdag 31 maart


    Harry Wientjens (1975) is directeur Marketing, Communicatie & Coöperatie bij Rabobank Den Haag en omgeving.

    Harry is afgestudeerd bedrijfskundige, met strategisch management als specialisatie. Hij startte zijn carrière bij Daka Sport.

    Zijn volgende werkgever was Rabobank Rotterdam, waar hij diverse commerciële functies doorliep. Daarna vervolgde hij zijn carrière binnen Rabobank Nederland als Marketing & Salesmanager Bedrijven en later als Marketing Manager MKB.

     

    De laatste vier jaar bekleedt Harry bij Rabobank Den Haag en omgeving de functie van directeur Marketing, Communicatie & Coöperatie. In deze rol is hij onder meer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van marketingproposities, sponsoring en multichannelbeleid. Zo was hij de grote drijfveer achter de implementatie en marktintroductie van het virtueel kantoor, dat op 17 januari jongstleden is geopend.

    Lees verder …