• Home
  • Donderdagen
  • Leesvoer
  • Digitale Donderdag
  • Waar
  • Contact
  • Succesvolle inzet Social Media door de Keukenhof

    Tijdens de Digitale Donderdag van 29 september 2011 nam Wim van Meerveld, Manager Marketing en Communicatie bij de Keukenhof, de bezoekers mee door de theorie en de in de praktijk ervaren Social Media successen van de Keukenhof.

     

    Het succes van de Keukenhof is deels gebaseerd op het gedachtengoed dat succes van een merk door drie pijlers steunt: 1. de Bekendheid, 2. de Waardering en 3. de Binding. De Keukenhof heeft deze 3-fasen-theorie in de praktijk toegepast, die met voorbeelden in de presentatie worden uitgebeeld.

     

     

    Lees verder …

    Media Innovatie bij Politiebureau Laak

    Op Digitale Donderdag van 29 september 2011 gaf Marga van Rijssel, community manager en strategist van Politie 2.0, een inleiding op de presentatie van een agent van Politiebureau Laak (Facebook: Politiebureau Laak Twitter: @PolitieLaak).

     

    Hieronder de slides van de inleidende presentatie. Aansluitend was het kijkje in de operationele keuken van Politiebureau Laak een interessante openbaring. De politie verricht ontzettend veel werk, maar een ding doen de politiebureaus niet ...... en dat is communiceren.

    Ja, er wordt wel gecommuniceerd. Maar vanuit het officiele kanaal, namelijk Bureau Communicatie. En die afstandelijkheid doet de relatie tussen burger en politie geen goed. Bovendien is de wereld veranderd, dus verandert politiebureau Laak mee door inzet van Youtube, Twitter en Facebook!

     

     

    Lees verder …